Tecnologías de Gestión Miguel Abadi , Ana Karina Baigros, Héctor Fainstein
Material type:
- 950-701-691-0
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009062 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009063 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009064 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009721 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009722 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009723 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009724 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009725 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009726 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009727 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009728 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009729 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009730 | ||
![]() |
Biblioteca de la Escuela de Educación Secundaria Nº 2 | 658 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ees2_009731 |
LBS
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.